Rubriky
Eventy

Nové BMW X4

Představení nového vozu BMW X4 v Olomouci (CarTec Olomouc) se může řadit mezi skvělé a povedené akce. Nové BMW se absolutně vymyká od klasického pojetí všech vozů této oblíbené značky. Je mladé, působí fresh dojmem, nicméně pod jeho kapotou najdeme výkonné motory. To vše z něj dělá doslova svalovce na kolech. V tomto duch jsme pro CarTec Olomouc navrhli celý event. Nejenom, že se divákům nabídlo výtečné jídlo a místo, díky naší agentuře si všichni zúčastnění mohli odnést silný emotivní zážitek. Roman Pastorek, nejrychlejší BMW v republice z týmu Janík Racing, Ben Cristovao, Cross Fit Colliery a třešnička na dortu – plachtu strhnul vrtulník!

Rubriky
Honza Škraňka Nezařazené Publikace Školící aktivity; Pozvánky

Guerilla marketing

Právě vyšlo nové číslo časopisu Event & Promotion. Mimo jiné přichází s článkem Honzy Škraňky o vztahu umělců ke guerillovým kampaním. Zde přinášíme  plné znění i s videem a obrázky.

Rubriky
Eventy Pozvánky

Basket v ulicích

Nultý ročník streetballového turnaje s názvem „Basket v ulicích“ je součástí projektu Ostrava-Evropské město sportu. Jeho cílem je podporovat aktivní trávení volného času dětí našeho města, nejlépe s návaznosti na místní školy. Streetball byl zvolen jako jeden z nejdostupnějších sportů, přijímaných širokou veřejností, s rostoucí popularitou zejména mezi žáky. Navzdory vynikajícím ostravským basketbalovým hráčům v našem městě chybí podobné sportovní klání pro neregistrované hráče školního věku. Zároveň je tady možnost po sobě zanechat jakousi stopu a díky partnerům na hostující škole například opravit hřiště.

Duchovní rodiče myšlenky jsou Aleš Juchelka, Šárka Mokrá a několik dalších sportovních nadšenců a pracovníků s mladými. Díky organizaci klubem Basket Ostrava je možné letos realizovat pilotní turnaj.

Naše agentura se podílí na organizace, přípravách. Mimo jiné zabezpečuje chod webových stránek www.basketvulicich.cz a stránky na Facebooku. Samozřejmostí je grafika, design a samotná propagace akce.

Kdo může hrát?

Je otevřený široké veřejnosti, prioritně myslíme na kluky a holky ve věku od 13 let. Kromě sportovního klání čeká na studenty také doprovodný program, chybět nebude ani občerstvení a samozřejmě hodnotné ceny pro vítězná družstva.

Kde a kdy?

Turnaj se odehraje dne 14.6.2014

  • za hezkého počasí na hřišti ZŠ Ostrčilova v Ostravě,
  • za nepříznivého počasí ve Středisku volného času, Ostrčilova 19.
Rubriky
Honza Škraňka

Kde se za reklamu na Facebooku utrácí nejvíce?

Poměr uživatelů a reklamních podílů je hezky vidět v následující grafice z dílny preferovaného marketingového developera Marin. Jeho průzkum je o to zajímavější, že se věnuje i rozdělení uživatelů na počítače a mobilní zařízení. Překvapení nedalo na sebe dlouho čekat a vysvětluje urychlenou akvizici aplikace WhatsApp společností Facebook. Proč? Odpověď je nasnadě – uživatelé sice zůstávají s rodinou a přáteli v kontaktu, nicméně „visí“ na mobilních zařízeních. Aby Facebook zůstal na výslní s prodejem reklamy, musel do svého portfolia zahrnout mobilní aplikaci.

A odpověď na titulní otázku – nejvíce se utrácí v Americe a Evropě. Reklama na Facebooku je i v Čechách velmi oblíbená  a používaná. Často se objevuje v našich reklamních kampaních, osvědčila se zejména při propagaci dílčích aktivit a při prosazování nových brandů.

Rubriky
Aleš Juchelka Eventy

Český běh žen 2014

S myšlenkou Českého běhu žen naše agentura sympatizuje od jejího samotného počátku. Myslíme si, že si zasluhuje ještě větší pozornosti, jak médií, tak veřejnosti samotné. Velkým dílem přispívá i k oživení dění v Moravskoslezském kraji, potažmo v Ostravě. Jak vidíte, bylo nám ctí produkovat pódium doprovodného programu, warm-up-ů a vyhlašování výsledků. Tváří letošního běhu se stala známá česká herečka a běžkyně Iva Pazderková. Moderoval Aleš Juchelka.

Rubriky
Aleš Juchelka Eventy

Den Slezské

Srdečně Vás zveme na Den Slezské Ostravy. Vyjde-li počasí, je postaráno o zábavu pro celou rodinu. Akci již tradičně moderuje Aleš Juchelka. Naše agentura pro tuto akci připravila kulturní program a program pro děti. Třešničkou na dortu je vystoupení SUPPORT LESBIENS. Těšíme se na Vás!

Slezsko-ostravský hrad, 24.5.2014, 10:00-21:00h.

Rubriky
Aleš Juchelka Eventy

Konference pro MM Reality: produkce, kreativa a dramaturgie

Aleš Juchelka v projektu „celodenního semináře“ pro makléře společnosti MM reality holding měl na starosti kreativu a režii celého projektu. Produkce se zhostila společnost MM REKLAMNÍ. Pro tento seminář bylo v režii Aleše Juchelky natočeno přes 30 videí.

Rubriky
Eventy Honza Škraňka Pozvánky

Workshopy sociální aktivizace a Josef Polášek

Měsíc květen se ponese ve znamení téměř desítky eventů napříč celým společenským spektrem. K netradičním se řadí i tour čtyřech workshopů (koferencí) sociální aktivizace pro Azylový dům pro ženy a matky s dětmi ve Vsetíně. Cílem těchto aktivit je seznámit nestátní neziskový sektor s metodou sociální aktivizace a s příklady dobré praxe v Čechách, na Slovensku a Polsku. Velmi netradičním výstupem je i celovečerní dokumentární film z dílny Adama Parmy (Moonfilm Production). Workshopy jsme pojali interaktivně tak, abychom dali co největší prostor ke vzájemné komunikaci tvůrců a protagonistů metody s účastníky. Právě proto jsou workshopy moderovány Josefem Poláškem, který mimo jiné namluvil daný dokumentární film.

  • 6.5.2014 Ostrava
  • 13.5.2014 Chomutov
  • 20.5.2014 České Budějovice
  • 27.5.2014 Praha

http://www.socialniaktivizace.cz

Rubriky
Honza Škraňka Školící aktivity; Pozvánky

Facebook v marketingu firem, veřejné správy a neziskových organizací

Úspěšný seminář o marketingu sociálních sítí nás nenechal dlouho čekat, abychom připravili interaktivní kurz na téma využití sociální sítě Facebook v komerčním sektoru, veřejné správě a neziskových organizacích. Každý z těchto subjektů má svá specifika, požadavky a přístup. Proto jsme připravili kurzy dva. Na oba Vás srdečně zveme na Panskou 13 do Brna. Přihlásit se lze opět na www stránkách Národního centra regionů v Brně. Pokud byste si přáli zorganizovat kurz u Vás ve firmě, kontaktujte přímo naši agenturu.

Seznam kurzů

Datum konání: 15.05.2014
Stav: volná kapacita
Variabilní symbol: 1405108
Číslo akreditace: AK/PV-1392/2012
Info o akreditaci: Seminář je akreditovaný u MVČR, účastníci obdrží certifikát o absolvování.
Místo konání: Učebna Národního centra regionů, s.r.o., Panská 13, Brno, Parkování: parkovací dům Rozmarýn, Moravské nám. 1007/14, tel.: 549 213 817, parkoviště vedle Hlavního nádraží.
Odborné zajištění: Ing. Jan Škraňka – marketingový a mediální konzultant, autor několika úspěšných guerillových a sociálních projektů. http://www.honzaskranka.cz
Cena (vč. DPH): Účastnický poplatek:   3200 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a NGO:   2200 Kč
Množstevní sleva: Každý další účastník z Vaší organizace získá 5% slevu! Při platbě na místě není možnost uplatnit množstevní slevu a je účtována přirážka k původní smluvní ceně 10% (viz. smluvní podmínky)!!! V ceně je zahrnuto občerstvení
Časový harmonogram: Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení.09.00-09.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora)
09.30-12.00 I. blok odborného programu (část A, B)
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení)
12.30-14.00 II. blok odborného programu (část C)
14.00-15.00 III. blok odborného programu (část D)
15.00-16.30 III. blok akční plán (část E)
Proč je dobré se zúčastnit: Sociální sítě, potažmo Facebook, dnes tvoří součást životů stovek milionů lidí naší planety. Tato skutečnost neunikla ani komerčnímu světu, potažmo veřejné sféře. Sociální sítě dnes zažívají větší boom, než kdysi popularizace webových stránek. Zejména Facebook se stává běžnou součástí marketingových mixů.
Co se dozvíte: Seminář poodhalí základní mechanizmy sociálních sítí a nastavení naší společnosti. Interaktivní formou se ponoříme do několika modelových situací. Ponoříme se do života skutečných běžících Facebook stránek a aplikací. Ukážeme si, jak naplánovat kampaň na Facebooku, případně, jak řešit komunikační krizi. Během každého bloku bude mít každý účastník šanci reflektovat své potřeby s překládaným výkladem. Seminář zakončíme akčním plánem pro konkrétní situaci účastníka semináře. Vše s ohledem na využití Facebooku ve veřejné sféře.
Osnova: Obsah semináře je tvořen pěti základními částmi:A. Sociální sítě a jejich mechanizmy.
V této části poodhalíme historický vývoj sociálních sítí od starověku říše až po současnost. Ukážeme si, jaké je jejich místo v marketingu a co vše umí a neumí.
B. Komunita nebo veřejný prostor na sociálních sítích.
S vývojem technologií a životního stylu se změnila i komunikační taktika a strategie. Zejména se změnila strategie budování značky a následná péče o ní. Ačkoli je to věc organická, má několik ustálených pravidel.
C. Facebook. 
Je opravdu Facebook efektivní? Jaké jsou zkušenosti lidí, kteří jej aplikují? Jak vytvořit konstrukci kampaně na Facebooku? Umíme takovou kampaň vůbec vyhodnotit? S účastníky prozkoumají tuto sociální síť a odpovíme si na tyto otázky. Odhalíme několik tipů, jak se na Facebooku zviditelnit, jak připravit a realizovat reklamní kampaň a představíme si hit posledních let – Facebook aplikace.
D. Bezpečnost na Facebooku. 
Na jednoduchých příkladech si ukážeme, co je a není bezpečné na Facebooku. Nevyhneme se ani krizové komunikaci a etickému rozměru komunikace.
E. Akční plán. 
Na základě poznatků si každý účastník vytvoří svůj vlastní akční plán pro svou potřebu a situaci. Tento plán budeme postupně tvořit napříč celým seminářem.
Určeno: Seminář je určen zejména pro tiskové mluvčí a radní měst, pracovníky veřejné správy a představitele neziskových organizací, kteří přemýšlí nebo již rozvíjí svou marketingovou nebo komunikační strategii na sociálních sítích.
Přihláška

Kliknutím na tlačítko úprav změníte text.

Datum konání: 18.06.2014
Stav: volná kapacita
Variabilní symbol: 1406106
Číslo akreditace: AK/PV-1392/2012
Info o akreditaci: Seminář je akreditovaný u MVČR, účastníci obdrží certifikát o absolvování.
Místo konání: Učebna Národního centra regionů, s.r.o., Panská 13, Brno, Parkování: parkovací dům Rozmarýn, Moravské nám. 1007/14, tel.: 549 213 817, parkoviště vedle Hlavního nádraží.
Odborné zajištění: Ing. Jan Škraňka – marketingový a mediální konzultant, autor několika úspěšných guerillových a sociálních projektů. http://www.honzaskranka.cz
Cena (vč. DPH): Účastnický poplatek:  3200 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a NGO:  2200 Kč
Množstevní sleva: Každý další účastník z Vaší organizace získá 5% slevu! Při platbě na místě není možnost uplatnit množstevní slevu a je účtována přirážka k původní smluvní ceně 10% (viz. smluvní podmínky)!!! V ceně je zahrnuto občerstvení.
Časový harmonogram: Po dobu konání semináře bude k dispozici káva, čaj, voda a občerstvení.09.00-09.30 prezence účastníků (dříve příchozím neručíme přítomnost organizátora)
09.30-12.00 I. blok odborného programu (část A, B)
12.00-12.30 přestávka (podáváme občerstvení)
12.30-14.00 II. blok odborného programu (část C)
14.00-15.00 III. blok odborného programu (část D)
15.00-16.30 III. blok akční plán (část E)
Proč je dobré se zúčastnit: Sociální sítě, potažmo Facebook, dnes tvoří součást životů stovek milionů lidí naší planety. Tato skutečnost neunikla ani komerčnímu světu. Sociální sítě dnes zažívají větší boom, než kdysi popularizace webových stránek. Zejména Facebook se stává běžnou součástí marketingových mixů.
Co se dozvíte: Seminář poodhalí základní mechanizmy sociálních sítí a nastavení naší společnosti. Interaktivní formou se ponoříme do několika modelových situací. Ponoříme se do života skutečných běžících Facebook stránek a aplikací. Ukážeme si, jak naplánovat kampaň na Facebooku, případně, jak řešit komunikační krizi. Během každého bloku bude mít každý účastník šanci reflektovat své potřeby s překládaným výkladem. Seminář zakončíme akčním plánem pro konkrétní situaci účastníka semináře.
Osnova: Obsah semináře je tvořen pěti základními částmi:A. Sociální sítě a jejich mechanizmy.
V této části poodhalíme historický vývoj sociálních sítí od starověku říše až po současnost. Ukážeme si, jaké je jejich místo v marketingu a co vše umí a neumí.
B. Budování značky na sociálních sítích.
S vývojem technologií a životního stylu se změnila i komunikační taktika a strategie. Zejména se změnila strategie budování značky a následná péče o ní. Ačkoli je to věc organická, má několik ustálených pravidel.
C. Facebook. 
Je opravdu Facebook efektivní? Jaké jsou zkušenosti lidí, kteří jej aplikují? Jak vytvořit konstrukci kampaně na Facebooku? Umíme takovou kampaň vůbec vyhodnotit? S účastníky prozkoumají tuto sociální síť a odpovíme si na tyto otázky. Odhalíme několik tipů, jak se na Facebooku zviditelnit, jak připravit a realizovat reklamní kampaň a představíme si hit posledních let – Facebook aplikace.
D. Bezpečnost na Facebooku. 
Na jednoduchých příkladech si ukážeme, co je a není bezpečné na Facebooku. Nevyhneme se ani krizové komunikaci a etickému rozměru komunikace.
E. Akční plán. 
Na základě poznatků si každý účastník vytvoří svůj vlastní akční plán pro svou potřebu a situaci. Tento plán budeme postupně tvořit napříč celým seminářem.
Určeno: Seminář je určen primárně pro jednotlivce nebo jednatele firem, kteří přemýšlí nebo již rozvíjí svou marketingovou nebo komunikační strategii na sociálních sítích.
Přihláška

Kliknutím na tlačítko úprav změníte text.

Rubriky
Aleš Juchelka Pozvánky

Co si myslí Karel Schwarzenberg o situaci na Ukrajině?

Jestli Vás alespoň trochu zajímá dění na Ukrajině a názor ex-ministra zahraničí pana Karla Schwarzenberga, přijměte mou pozvánku na diskusní večer v rámci filmového festivalu Jeden svět.

Aleš Juchelka

[pt_alertblock alert_type=“alert-info“ title=“Filmový festival „Jeden svět„“]21.3.2014 v 19.30 h
DEBATA S KARLEM SCHWARZENBERGEM O SOUČASNÉ SITUACI NA UKRAJINĚ
Kino Art, 28. října 124, Ostrava,
Tel.: +420 597 489 111[/pt_alertblock]